dag 16

Min första kyss

Haha ja. Has never happened :((((( skoja. Det var med en klasskompis i... Ettan eller tvåan. Fast ska jag räkna det som en kyss? Okej jag ändrar det till:

Min första puss

Det var med en klasskompis, som sagt, Adam. Vi skulle åka till idrottshallen på Ålidhem från Innertavleskolan. Jag tror vi gick i ettan eller tvåan. Bakom vårt säte satt Olle balle torena, Olov Torénius. Jag och Adam bestämde oss för att pussas och då frågar Adam mig om det är okej att Olle tittar på. Sure thaaang säger jag (inte vet väl jag exakt vad jag sa) och vi kryper ner framför sätet (tur som fan att man var superliten på den tiden) och pussas. Et volià, så vare. En puss. Inge mer med det! Nu för tiden har jag pussats lite mer. Men det är trevligt.

Kommentarer
Postat av: L y d i a

Ååååh, gull!

2011-12-18 @ 20:39:06
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: L y d i a

Håller med förresten, pussas är för övrigt himla trevligt!

2011-12-18 @ 20:39:38
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0