Tartiflette, je t'aime

Jag har haft det supertrevligt i helgen! Jag har hunnit med mys, stan, jobba, fota, tenta(inge kul) och middag med två fransmän och Emma! Det var Thomas och Loïc som kom på besök chez moi. De hade planerat allt in i minsta detalj, jag och Emma fick bara vara deras biträden när de lagade la tartiflette till varmrätt och crêpes au sucre/nutella/blåbärssylt/blåbärssylt+nutella/lingonsylt(stackars Loïc hade trott att det var god söt sylt... jag tror han lämnade burken här med flit). Kvällen var över förväntan och vi hade det så otroligt roligt, fan vilken bra kväll! Har inte skrattat så mycket på länge. Och gott vin vare också. Här får ni se några bilder från gårdagskvällen! Nu ska jag och Victor äta lite tårta och kolla ikapp Tjuvarnas jul. Bisou!








Kommentarer
Postat av: nellie

cool! pratade ni franska då eller niet

2011-12-14 @ 19:47:12
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0