bowling och godishuset

Idag spelade vi i caféterian och jag blev jättenervös. Liksom, innan kändes det inte alls jobbigt att spela hit me baby one more time, men när vi hade soundcheckat klart så ba come ma lady come come ma lady, youre ma butterfly sugar nånting, alltså fjärilar i magen. Jag spelade väl sådär men tydligen såg jag sjukt omotiverad ut och det sög ju, men bättre lycka nästa gång fan!

Jag åkte buss hem från skolan efter en tre timmars lång naturkunskapslektion och gjorde världens starkaste gryta, det brann i gommen på oss.

Sedan drog jag, pappa och victor för att spela bowling. Värsta vardagsnöjet ju. Jag vann första serien och kom på delad förstaplats andra serien, kände mig fett bra! men lite läskigt är det för det känns som att tummen ska slitas av. ja nog har jag små fingrar men alltså hålen är fan mini, tänk att slita av tummen vid leden!!! skönt. skulle fan inte bli en strike heller alltså. ett klot kan ej rulla rakt med en tumstump i. Sedan driveade jag till godishuset och vi köpte en godispåse. ahha och jag som skulle träna ikväll. Jaja he får bli imorrn innan skolan! Nu tittar vi på Landskampen (haha för jag är ju SÅÅÅ sportintresseraD!) och ska väl, sova sen, som vanligt. hewwwwwjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0