Mattias Fransson

Idag stod jag i kön för att handla lite på Ica Gourmet här i stan. Jag står i kön och tar fram alla pengar (är sjukt nojig och tar alltid fram plånboken och rätt summa en timme innan ungefär) när jag ser Sven björklund (Agneta och Lars Stenberg i Ingen bor i skogen) rusa in! jag ba OMGOMG ska jag gå in igen när jag handlat och jaga honom??? När jag betalat och stoppat ner handligen i väskan tar jag fram min kalender och penna så att jag är beredd ifall någon kommer ut igen. Amen då ser jag Mattias Fransson (Hans-erik och Mikael djurbarnet) betala i en kassa!!!!! Shit tänkte jag och går sakta mot honom när han precis packat ner all handling i påsen. Jag kliver framför hans väg och säger:
- Hej, får jag störa en liten stund.
- Jaaaaaa? (sjukt skeptisk och blyg)
- hehe eh hihii får jag din autograf?
- oj.... jo, ja jo absolut haha -tarpennanochkalendernjagläggerihanshand-
- hehe ja alltså har sett er en gång förut och stannade inte och ba FAN tog ingen autograf..
- hehe jaha hehe
- eh ja men,,, jag ska iaf se er föreställning på torsdag (sluddrade nog lite var lite nervös)
- jaha men vad trevligt. hoppas du tycker om den. själv vet jag fan inte vad det ska bli av den haha. (här stod han och höll i kalendern när han skrivit klart och ba... ja alltså jag vet inte vad jag ska skriva mer.. han stod ganska länge utan att skriva.)
- ja men det löser sig nog, det blir bra! -påvägattgådärifrån-
- ja nog tror jag det, ha det bra!

IMORGON SKA JAG SE DEM PÅ RAD FYRA!!!!! TAGGA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0