1/1-11

Igår = underbart, ojojoj. god mat, fint sällskap, fina ord.
2010 bästa = körkort, 17 december, 9 oktober, peace and love, kittelfjäll, flytta, underbara vänner.
2011 = kommer bli ännu bättre, studenten, resa, leva livet, vara arbetslös.
Idag = eldar i kaminen, axel sover, åka till backen, kanske köra skoter. hotellet ikväll hoppas jag. bara vara lycklig ska jag vara.

Hoppas er nyårsafton var lika fin som min, och att ert år blir fantastiskt. det vet jag att det kommer bli!! gud har så mycket att se framemot!


Okej egentligen är jag inte för nyårlöften men här kan jag väl skriva några. då är de nedskrivna och kan ej glömmas bort:
- träna
- sluta bita på naglarna
- uppskatta mina älskade mer
- kirra peace on earth, fast nej önskar jag kunde iaf
- spela piano och trummor mer


det får räcka för i år, eftersom jag har 0 självdisciplin så är detta en kamp nog.


GOD FORTSÄTTNING

Kommentarer
Postat av: emma

svar: haha nej du är jättefin linnea! ja,det hade jag verkligen :) alldeles för länge sedan!

2011-01-01 @ 20:03:03
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/
Postat av: sandra

tack gömms :D

2011-01-04 @ 16:09:54
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0