dag 01

om mig -

Jag heter Linnéa Lundmark. Jag är en tjej på 18 vintrar som nyss tog körkortet. Jag bor på Teg i Umeå med min familj. Vi har en stuga i Kittelfjäll där vi kör mycket skoter och åker slalom. Det är helt underbart där, lätt min favoritplats här i Sverige. Jag tycker mycket om Thailand och Frankrike också. Sedan 2002 har jag spelat piano hos en underbar dam, Elisabeth, och håller även på att kämpa med trummor och slagverk. Annars tycker jag mycket om att baka, for example bakade jag gudomliga kakor ikväll, klassiska chocolate chip cookies och sega russinhavrekakor. fy vad jag älskar russin i kakor osv haha (tjockiz).

Att umgås med mina nära och kära tillhör väl favoritsysselsättningen och jag ska inte börja rabbla upp en massa eftersom att jag säkert glömmer någon eller om någon känner sig ensam osv haha jag vet inte. Men you guys know who you are.

Min framtid är oviss som tusan. Jag ska plugga en massa jävla språk, det är det jag vet. Och resa dit såklart. thats the way you learn the best tror jag. (ps kul att resa också ds).


Kommentarer
Postat av: Pontus

baka åt mig Linnéa! jeg elskar russinkakisar =]

2011-01-24 @ 19:41:43
URL: http://thebananadude.blogg.se/
Postat av: Pontus

baka åt mig Linnéa! jeg elskar russinkakisar =]

2011-01-24 @ 19:41:48
URL: http://thebananadude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0