dag 02

Min första kärlek -
Sebastian. Vi bodde i samma by hela vår uppväxt. Han var en av de första som hälsade på mig på BB. Mormor har berättat att när jag fyllde tre år friade jag till honom och blev förkrossad när han tackade nej. Jag försökte igen och kammade hem honom på en maskerad i fjärde klass. Vi båda vann utklädnadstävlingen och var tvungen att dansa med varandra precis då han svarat ja. Sedan var vi tillsammans till sjuan eller åttan. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur det tog slut den sista gången (han hade gjort slut på sms en gång innan men sedan ångrat sig haha, gulli). Jaja det var inte ett actionfyllt förhållande men ändå något jag kommer komma ihåg.



Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahaha hur jävla söt är du inte på den här bilden!!!!!!!!!!!!!

2011-02-01 @ 17:52:13
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0