flippin

nu är jag hemma från kittelfjäll. (till alla er babys som saknat mig). det har varit en resa som gått upp och ner. det har varit otrolig skidåkning iallafall,snöade typ miljarder centimeter under nätterna och på dagarna, fantaaastic var det! jag kände verkligen hur otränad jag är när jag ska pumpa undan all snö, men åh vad kul det var. så ja, jag laddar upp bilder från de senaste tio dagarna om någon dag. nu tänkte jag skriva om allt jag hunnit med sedan jag kom hem igårkväll:
packade upp, städade lite
drog till innertavle och åkte skrana med malin, christoffer, ida, angelica, matte och janna
sov
vaknade
kirrade tvättmaskinen osv
drog till café station och mötte upp zigge på en varm choklad och kladdkaka (åt typ hälften fett mättande alltså)
gick lite på stan, hittade en jättesnygg tröja från hm, jag ser ut som en afrikansk solnedgång och hjälpte zigge hitta en skjorta
bokade makeuprådgivning på fredag, tagga!
gick hem med mor
skottade balkongen (jobbigt)
åt middag
drog till träna och gymmade lite osv (NICE SOM FAN)
duschade
fick besök av malin, julia, christoffer, johan, eric och evert. vissa åt pizza, vi spelade den försvunna diamanten och sedan rappa kalja. detär så jävla kul att spela rappa kalja, lätt mitt favoritspel!!

imorgon får vi se vad det blir, är sugen på att träna och kanske träffa någon kompis.

ni kan få någon bild från fjällen jag tog med min mobil. tagga skolan!


all snö kom under natten, dagen innan fanns ett uppkört skoterspår, pappa skulle köra på det och ba störtade från vägen ner i nysnön. haha och jag körde in i ett träd, nästan två gånger. hatade mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0