min helg

I fredags fyllde Albin nitton år. Vi firade honom på Invito och det var supertrevligt, väldigt fint där asssåå! Kände mig sjukt vuxen i min västklänning och the fact att jag faktiskt var på Invito med kära vänner. Och med min Coca cola haha. Mycket gott var det.

Igår träffades le grand group de français hos My och vi hade det trevligt. Vi spelade galenpanna på franska, jag fick bland andra vara Jesus. När jag trodde att jag visste ropade jag ut i extas (och lesshet kom ej på fler frågor fyfan) ba JAG ÄR MICHAEL JACKSON!! Liksom, brunt hår, ung fast gammal ahha,dog inte på 1900-talet, död. men jaja sen ba okejhehe. Jag körde sedan littt bil till innertavle för att hämta lillebror.

Idag har jag tränat, det var ganska jobbigt eftersom det var ett tag sen. Men nu fan alltså. Sedan skyndade jag hem, städade, skrev klart min engelskarapport som suger b-alle. Efter det åt jag svingod mat som mamma hade lagat, något med färskost i. Oh well, upp till badrummet begav det sig för lite makeup. Det är nämligen så att jag varit på en fotografering ikväll. Maria, en kollega till mamma, har en liten fotostudio och hon tog bilder på mig med en fiol, en cello och typ sånt där, någon hatt. Haha det lät inte bra, tacka fan att ljud inte finns på kort. Jag körde sen och lämnade tillbaka cellon till Karin, tack gummmmaaan!!

Imorgon har jag fet sovmorgon så attee jag tänkte ba amen jag drar till gymmet. och det är precis det jag ska göra. Min älskipälski Malin fyller år imorgon såatte det blir att fira henne, det blir kul :D




Kommentarer
Postat av: MALLAN'

sv: men såå jääääkla nice! antar att du lekt med den i princip lika mycket du brukar leka med min?? ;);) haha



snniiggg bild förresten hrru :D

2011-01-31 @ 07:28:36
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/
Postat av: sandra

å¨å fin bild på dig gumman! hälsa mallan grattos från mig :D

2011-01-31 @ 18:50:52
URL: http://pahlm.blogg.se/
Postat av: Gabban

åh linnéa jag blir ju som lite kär i dig när du är så fin!!!!!

2011-02-01 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0