veckan

i tisdags var jag med gabban, karin och lova. det var jättemysigt, vi spelade guitar hero, rappa kalja och åt onyttigheter från amerika (frukost = poptarts, asgott ehhe).
onsdagen spenderades på skolan och direkt efter drog jag till träna, sprang lite sådär och gymmade, det var hur skönt som helst. sedan ringer mamma när hon är påväg hem från jobbet och ba linnéa du ska med på spinning! jag hade aldrig testat det förut och jag var väldigt trött sen innan men jag ba vafan vi kör, och fy i satan vad jobbigt det var! plus att jag hatar att cykla på cyklar där man sitter så framåtlutad så att man typ spyr upp middagen. jaja jag klarade mig igenom de 55 minuterna och däckade när jag kom hem.
dagen efter hängde jag med sandra och gabban efter skolan. vi gick runt lite på stan,jag köpte ett tvålfat för 14 kronor, jee. sedan handlade vi mat och gick till sandras mammas lägenhet. vi lagade wok och nudlar med halloumiost. till efterrätt blev det våfflor med glass, hallon och sylt. det var hur trevligt som helst, så himla längesen vi gjorde något sånt!

igår gick jag i skolan igen (surprise) och klockan fyra gick jag till the body shop för en makeuprådgivning. det var jättetrevligt, hon som sminkade mig var superduktig och trevlig. jag älskar att ba sitta och bli "omhändertagen", typ någon håller på med smink eller håret eller sådär. ååååh. sedan drog jag hem och åt middag och efter det skjutsade pappa mig och zigge till carlslid där det var lite förkrök. många goa människor var där. efter det drog vi till 5ive, hahaha vilket skämt alltså. nog för att jag slapp betala fullt inträdespris men okej, inte en JÄVEL var och dansade, det var lite skämmigt. så vi ba jahaaa men okej ska vi dra till corona eller? så några fick skjuts men jag och anton tänkte att vi tar bussen. vi missade den med 6 minuter så det sög ganska hårt. vi bestämde oss för att gå till corona men när vi gått över svingen så ba fy fan orkar inte mer så då gick vi tillbaka och tog en nattbuss hem. ahaha sjukt tråkigt att kvällen blev så men det är ba att tagga till nästa utgång!


idag ska mina småkusiner från junkboda komma hit och vi ska barnvakta dem. köpa godis med dem, ut och leka kanske (kul att det är -25)  och övernattning. blir nog mysigt!


såhär såg jag ut igår





Kommentarer
Postat av: sandra pahlm

shit blev ju asfint! du är hur fin som helst. hade ni kul på krogen?

2011-01-17 @ 12:05:34
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0