vet ni vad jag såg igår??

Ja gissa vilka jag såg :D:D jag tänkte ba omg there for real!! Kkkkklungan people! jag ångrar som fan att jag inte stanna dem för att sno lite autografer, jag hade liksom min kalender i fickan med en penna där!! åh jaja lätt att vara eftersmart. ändå att de ser så himla komiska ut även när de inte står på scen.

Idag var jag på skolan, hade trumlektion, det var jättetrevligt. har en superskön låt i läxa: Paul Simon – 50 Ways To Leave Your Lover . dock är den ganska svår så jag ska nöta så mycket som jag hinner inför nästa vecka.

Efter skolan drog jag direkt till träna och gick på ett bodysteppass. det var fan jävligt jobbigt hahah.

Nyss drog karin och gabban hem. vi har planerat inför kittelfjäll till helgen! det ska bli svinkul och billigt :D längtar efter att bara få ta det lugnt och åka skidor och basta osv.

imorgon ska jag gå och skälla ut länstrafiken men FÖRST ska jag sova!natti natti på er, pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0