dag 12 fast 13

Dag 12 - I min handväska

Jag har ingen handväska, suck on that, så vi tar:

Dag 13 - Den här veckan

Nu ska vi se, idag är det onsdag. I måndags klippte jag mig, sedan åkte jag vidare på pianolektion på Carlshöjd. Hem - tränade. Tisdag tränade jag också och gjorde äcklig hummus.

Idag ska jag skriva ett gammalt högskoleprov har jag bestämt, kanske, träna, om det finns något kul på agendan. JUSTDET ska boka tid hos en fotvårdare (fucking nageltrång hatar det så mycket, fick skjuts till skolan för att jag inte kan gå typ) och boka tid för makeup på balen. BLIR KUL.

På torsdag ska vi träffas med franskagruppen och planera eventuell resa till - - - FRANKRIKE. Kan bli jävligt roligt alltså.

Fredag blir lugn, ska inte slita ut mig inför lördag, då jag är på universitetet hela dagen och skriver högskoleprovet. På kvällen blir det förhoppningsvis Open, om det finns biljetter kvar. Förkrök och middag innan med fina människor. Söndag??? Kanske, spela, piano,trummor eller något.pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0