Dagens outfit

såg nån jävligt rolig fågel i skogen idag

kände för att göra lite nytta och drog några set armhävningar

och hittade lite svamp, mums filibaba!

 

Seriously. Idag har jag haft en jättehärlig dag. Vi överraskade mamma med en tripp till Övik och Paradisbadet. Där gick jag och mamma in på spa-avdelningen och grabbarna fick hänga på ävertyrsbadet(victor fick inte följa lillbebisen, ne det sög faktiskt). Vi började med att lägga oss i Saltgrottan. Det var en saltpool som man flöt runt i, lätt bästa på hela spat. Shiiit skööönt alltså! Efter det gick vi runt och provade alla jacuzzis och upplevelseduschar, typ tropical storm och cold mist och såna sköna/osköna grejer. Mamma gick iväg på en behandling jag gav henne, fiskpedikyr, typ en massa småfiskar som äter på fötterna. Ja. Lite spännande iallafall! Jag tror vi mötte upp pappa och victor och käkade lunch då och sedan hann vi med en massa bastusittningar där vi fick salt att skrubba oss med och honung att smeta på. Oh så skönt det var. Kände mig så mjuuuk när jag åkte hem. Ps bastuvärden var jävligt snygg alltså Ds.

Pappa körde jättesnabbt hem men jag och mamma sov hela vägen så vi märkte inte av det. Nu har vi besök av några polare och har bjudit både på chokladmoussetårta som jag gjort, den blev faktiskt god. Tre olika chokladmousselager på en hasselnötschokladbotten med chokladlöv som dekoration som jag pillade med igår! Nu ska jag ta lite ost och kex osv. Vilken dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0