jobbar hela tiden

vad tänkte jag med tre extrajobb och heltidskurs i franska.

Jag blir smart, rik, och utan kompisar :D yeah fuck you horoskopet






och visst har jag lagt upp fantastiska bilder de senaste gångerna???

önskelista bara för att:
tid
dator
FUNGERANDE INTERNET
kamera
ny mobil(tack malin men den börjar dö lite då och då, den har varit tapper!)
ännu mer pengar
tid
mer tid
bra ben också
vaniljglass, fast det haaar jag redan i kylen

helgen=jobb. imorgn=jobb. resten av veckan=plugg. ha det bra , vi ses i ett annat liv

Kommentarer
Postat av: emfin

Kämpa på! Tänk vad bra på franska du kommer bli och tänk vad mycket roligt du kommer kunna göra för pengarna=D

2011-09-18 @ 20:20:13
Postat av: Mallannn

mobilen överlevde ett tag, men jag tror den börjar känna av att du börjar få in lite caashmooneeey nu så då fåru köpa veeeerzztaaa feta mobben ju :D:D:D:D:D

2011-09-23 @ 19:24:25
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/
Postat av: sofia

konstit att ha glass i kylen.......:s

2011-09-24 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0