Några km första gången på lääänge / quelques km aujourd'hui, il y a longtemps haha

Sprang idag! Nyss. Kom precis hem. Kan inte hoppa in i duschen för att jag är för varm, eftersvettas ba ner mig själv direkt efter duschen. Jag sprang 4,5 kilometer, första gången på kanske två månader, om inte längre.. Nu är jag redo för en våffelkväll med Elisabeth som alldeles strax sätter sig på tåget. Imorgon blir det Lucia-firande på IKEA i Aubonne, om det är någon som är sugen på att komma så är ni välkomna! 
J'ai couru!! Ça fait trop longtemps que j'ai pas fait une course à pied. J'ai fait 4,5 km, ça va quand même. Je suis prête pour une soirée avec Elisabeth et des gauffres suédoises. Demain on fêtera la Sainte Lucie chez IKEA à Aubonne, s'il y a quelqu'un qui veut venir, vous êtes les bienvenus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0