åh så underbart!

Tack mormor och Sonja för de fina kommentarerna, blir jätteglad!!! Och tack mormor, du är en räddare i nöden, nu kommer en köldvåg så vantarna behövs verligen! Hälsa Ulla tillbaka.
Igårkväll åkte jag och Mariann till Bar des Arcades för att ta en kaffe. Vi båda saknar nog den skandinaviska fikakulturen. Cappucinon smakade bra. Det var ett mysigt ställe och kan lätt gå dit igen, det tar kanske 25 min att gå från mig och bussarna går hela hela tiden på 5 min. Vi gick vidare till Bar 17 där vi tog en öl och fick lite snacks.
Jonathan kom och hängde med oss efter någon timme. Det var ypperligt. Glömde kameran. Men det var mysigt.
Idag knackade det på dörren. Det var en DHL-kille, tydligen ny på jobbet, om jag förstod honom rätt. Jag fick skriva under på en skrivplatta och han sprang och hämtade ett paket. Jag stod inne och väntade och hörde hur han kånkade på något stort. Vips så har jag ett piano här! FETT NICE. Åh äntligen. Nu hoppas jag Elisabeth blir glad också. Här ska inte glömmas nånting.
Såhär ser jag ut när jag sitter vid datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0