andra dagen i Saint Luc

Jobbigt att kliva upp till denna utsikt.
Vi åkte upp med funiculairen (bra att man försvenskar alla ord, kanske ska säga kabinbana?).
Första bilden på mig i Alperna. Helt okej. Nöjd tjej
Linnéa var på bra humör, jag med då jag kom upp till denna utsikt. Det går inte att få fast på bild. Inte alls. Fast det kanske är bra, för om alla hade känt samma sak som mig då jag såg detta hade alla tappat andan och det är inte alltid så bra.
Vi åkte trång bus navette, skidbuss, men Linnéa var glad ändå. Sötnosen
Tog en after ski på terassen och såg solen gå ner bakom nån random alptopp. Hard life
Jag och Suzanne tog en promenad, köpte bröd till kvällens ostfondue och råkade hamna på en riktig after ski där vi tog ett glas vitt. Riktig after ski var det väl inte, men bra musik och folk fanns iaf. Det var supermysigt. Sen somnade jag klockan tio kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0