aupairträff

Haha mår fortfarande dåligt över hur mycket tjafs det var om hur vi skulle ta oss till kvällens au pairträff i Lausanne. Mathias, Rikard och Carl har en bil. Men vi bor inte på vägen, alltså, jag och Mariann (ni får börja förstå att när jag skriver 'vi' så innebär det jag och Mariann, så mycket som vi hänger), så det blev lite stressigt att köra och hämta oss innan aupairträffen. Iallafall så var jag tvungen att springa från huset till tåget in case de inte ville skjutsa oss, men halvvägs smsar Mathias och ba jo det är okej, gå mot Colombier. Det är en ganska lång promenad men jag var ändå redan uppe i varv så jag ba nu kör vi. Mariann var lite längre bort haha. Men jag kunde inte ringa henne, för jag hade 5 centime för lite och slut på batteri. Usch. Det var kaos i mitt hjärta. Tog inte så många bilder från själva träffen, det blev 3 filmer på mig och Mathias som spelade piano. Men de ska inte ut. Jag skakade för mycket om händerna. Mariann snusade servett. Nu ska jag sova. Är så förbenat trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0