känner mig som en 70-talist

med min nya frisyr. it's uncontrolable

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, hur går det med allt??? Var så längesedan! Kram Kajsa

2012-02-06 @ 12:13:06
Postat av: Jasmin

BRA med bildbomber, jag gillar't! :D haha

Hm, ja, kan förstå att inte så många väljer språk på Midgård. Det var ju synd. :/ Men hur gjorde du när du började på universitetet? Gjorde du tester för att kolla din nivå eller? :O



Jag känner ett par personer som jag kallar "det internationella gänget", just för att alla kommer från olika länder. Men jag träffar dem bara på helger ibland. Nästan alla åker hem i april-maj dock, så har inte så mycket tid kvar att träffa dem! Panik, hah!



Näe, ingen har hälsat på än, men jag har hunnit åka hem med jämna mellanrum så det har inte riktigt "behövts". Men efter ett jag varit hem i mars så ska jag stanna här i fyra månader i sträck, så då kommer nog min mamma och hälsar på också! :D



Här finns det typ inga kaféer, blir sjukt besviken. :( Men mamman i familjen har tipsat om ett bra ställe som jag nog ska undersöka på lördag faktiskt!



Ha det gött!

2012-02-06 @ 14:06:37
URL: http://unjourcommeca.blogg.se/
Postat av: Gabban

Snygg du blev i håret tjejen!!! kramis från din bästisss!!!

2012-02-06 @ 22:24:24
Postat av: från en till en annan

Hej snygging hur gåre att va snygg? kram såklart

2012-02-07 @ 20:35:38
URL: http://kahrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0