Les Brasseurs

Jag och Mariann åt på donken idag. De säger maccern i Norge. Det var gott. Dyrt så in i helvete. 27 franc för två menyer. Shit ska inte äta där varje dag direkt. Men jag var ju trots allt ledig idag. Sedan gick vi vidare och mötte upp Jonathan avec potes (kompisar haha så fult ord) på Les Brasseurs. Där tog vi en stor öl som vi glömde betala för kom vi på halvvägs till tåget haha. Det löste sig iaf, är skyldig honom pengar nu men ja.
Väl på tåget satt en kille med skidor+allt det andra man har när man åkt skidor. Han hoppade av på min station och gick neråt där jag gick upp mot vägen. Vips när jag nästan var hemma gick han framför mig. Jag hade sååån lust att fråga hur i hela friden han kunde ha hamnat framför mig, särskilt med all den packningen. Men jag vågade inte. Log bara lite diskret bakom min halsduk i snövädret. Det var inte Kalle iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0