lördag med mamma

Bild 1 - klev upp tidigt och körde till Gruyère
Bild 2 - där var det inte så fult
Bild 3 - vi gick in i slottet och chillade
Bild 4 - försökte hoppa så att min ansiktsspegelbild skulle komma i huvudet på rustningen. Det skakade i hela chateau hahah
Bild 5 - tog mig en funderare
Bild 6 - haha skrattade lite när jag såg denna bild. ser ut som en tavla på riktigt
Bild 7 - möblerade om i mitt rum, med nypianot i centrum
Bild 8 - jag om jag vore ett rådjur
Bild 9 - vi chillade ute i trädgården
Bild 10 - vi åt raclette på gruyèreost. Mmmm
Bild 11 - jag körde heeele dan
Bild 12 - vi tog oss till Cailler-chokladfabriken och fick gå en upptäcksstig (?) liknande Willy Wonkas. Det var coolt
Bild 13 - mr Nestlé som cyklar? Inte vet jag
Bild 14 - vi fick gå in där de gör choklad och kolla in råvaror osv
Bild 15 - sådär gör de Branche, Schweizs mest kända choklad tror jag
Bild 16 - sen blev det chokladprovning. Det tackar jag inte heller nej till nu
Bild 17 - några randoms stod och gjorde egen choklad. Jag och mamma fick inte vara med
Bild 18 - men vi fick handla iaf
Bild 19 - största chokladaffär jag sett hittills iaf
Bild 20 - vi körde vidare mot Charmey. Tacka gudarna för den brittiska GPSguiden
Bild 21 - där badade vi i tre timmar och detta var den enda bild därifrån typ. Det var gudomligt skönt. Om ni har vägarna förbi Charmey, tips = åk dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0