mitt egna indiantält

Köpte jag för en 20. Två nagellack för 1 franc också

Kommentarer
Postat av: Jasmin

svar

Aha, men det lät ju soft! Visste inte att det fanns "avancerade" kurser på universitetet ens.



Ja, exakt så tänkte jag också. Bra att känna folk. ;) Jag åker hem 24:e februari till 8:e mars nu. Sen åker jag hem på riktigt i mitten av juli. :)



Jag tänkte också det! Men konstigt nog finns det typ inga caféer, utan antingen massa pubar, eller bara pâtisserie/boulangerie. Men det här är ju ingen superstor stad heller, så det kanske finns fler i andra städer. :) Dock så såg jag att det precis öppnat ett café skitnära mig faktiskt! Men det såg inte mysigt ut alls. :( Haha I-landsproblem.



Förresten så verkar allt sjukt billigt i Schweiz! Eller det kanske bara är du som är bra på att fynda? ;D



Kram!

2012-02-09 @ 13:52:21
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0