my valentine

Man kan lätt säga att Mariann var min valentine idag. Vi hade det dritkoseligt (supermysigt) på vår playdate som vi körde inomhus idag. Nog för att det var varmare idag, men barnen lekte själva där ute och vi daltade med lilla Faustine som är ynka två månader. Adorable!! Linnéa ville bli jeune fille au pair och Mathéo ville bli jeune garçon au pair när de såg henne. Det var tänkt att jag och Mariann skulle ut och äta middag med två grabbar från hotellskolan i Neuchâtel men planerna ändrades ganska hastigt och jag drog efter tio till The King för att hänga med Jonathan och.... Juju. Jean joel. Vafan hette han. Jaja. Det var jättetrevligt och jag fick öva min franska hela kvällen! Nu sitter jag på mitt tysta rum, har precis ätit upp en skål med glass och lite äpplen, ska avsluta med min kopp apelsinte och sedan se en film! Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag. Puss

Kommentarer
Postat av: har ingen glass

STRACIATELLA ÅÅÅ så jäävla avundsjuk

2012-02-15 @ 21:28:52
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0