vi ska bannemig fasta vi också

Mariann frågade om inte vi svenskar också fastar efter fettisdagen. Jag ba eh nej är det tänkt att vi ska göra det? Så nu tänker jag och Linnea också fasta och vara lika coola som norrmännen! Inget godis (inklusive choklad era schweizerjäävlar, det är faktiskt godis) på 40 dagar från och med 22 februari (28 för Linnea, hon får dispans när hon är i Umeå, det är okej) och inga kakor på 20 (inklusive tårtliknande kakor också). Tror ni att vi kommer fixa det? Jag känner att jag måste börja bunkra upp mitt sockerförråd. Ska nog ta en skål glass.
Edit: om vi bryter mot detta måste vi föra över en hundring till den andra. En hundring. 100 spänn. 13,70 franc. 

Kommentarer
Postat av: Mariann

Kan jeg også være med på veddemålet? Med 100 spenn

2012-02-20 @ 13:16:32
Postat av: seb

kanske smakar gått

2012-11-08 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0