present och hej till mormor

Som tack för att jag varit barnvakt hela helgen fick jag några småsaker från Paris! Choklad från un chocolatier (perfekt eftersom min lilla burk är tom nu) och en jättesmart väskhängare som man sätter mot bordet, typ om man är på café och inte vill lägga den på golvet, och hänger väskan på. compact living-krok. Fin var den också!
pretend i'm not there
Och jag vill säga hej hej till min mormor som läser min blogg! Kul att du lyckats få igång Ullas stenåldersdator och kan läsa vad jag gör hela tiden. På det sättet blir det ju inte superdyrt att skicka brev, hade väl blivit övervikt om jag hade skrivit allt jag gör. Hej också till Sonja och Kjell. Och hej till alla andra. Kommentarer uppskattas för övrigt fortfarande(till mormor: det finns en länk, en röd text du kan klicka på, längst ned på varje inlägg där det står Kommentarer. Tryck på den och gå längst ner på sidan. Där skriver du i "namn"rutan - mormor. Du behöver inte fylla i E-postadress eller URL/bloggadress. Sedan skriver du en liten hälsning i "Kommentar"rutan. Sen är det bara att trycka på skicka kommentar så blir jag superglad!!!) ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej LINNEA helt underbart att få se dig.nukommer mamma till dig , det blir väl jättekul.HON FÅR VÄL KOLLA HUR DU HAR DET.här är det bara snö, snö snö.NU ÄR JAG LESS PÅ DEN du har väl snart vår kan jag tänka URSÄKTA STILEN JAg är så ovan att skriva hEJ DÅ puss o kram Hoppas vantarna passar.MORMOR uLLAHÄLSAR.

2012-01-31 @ 20:03:10
Postat av: Sonja R

Hej. Så kul att få följa din vistelse i Schweiz. Vilken bra erfarenhet för livet Du får Vi önskar Dig lycka Till.

2012-01-31 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0