samma sak idag

Vi har typ gjort samma sak idag. Men idag kom deras (våra haha antar jag) grannar över och ville leka, då fick jag en lugn stund. När de kom hit för att fortsätta leka lät jag de vara själv ett tag, sedan tänkte jag att Nä nu måste vi gå ut!! Jag fick med mig Mathéo och hans kompis Simon och vi gick till garaget och hämtade en massa konstiga saker som hopprep, bollar, pulkor och så vidare och av allt det byggde vi en hinderbana som vi sprang runt och runt på. Tjejerna ville leka klart fina damer (Haha Emma-Josefin, vi vet hur sånt slutar....) men kom också ut efter ett litet tag. Sen har vi lekt så att jag blev helt svettig, såklart får jag vara monstret hela tiden...... Är jag ful eller vad är problemet egentligen?! Nu har det kommit en massa mat (de har beställt hem mat och det kostar typ 10 CHF = 70 spänn för hemkörning och packning!!!! Ingenting ju!) så jag får se vad jag lagar för middag imorgon, kanske lasagne. Har aldrig gjort det men har hört att det är lätt.
Så här ser jag ut på dagarna. Verkligen inget fancy. Men jag tänker liksom - vem ska se mig? Vad ska vi göra som krävs att man är finklädd? RIEN. Därför, har jag på mig mjukisbyxor. Har dock bara med mig ett par. Det var väl ganska dåligt packat. Oh weeeeell. Nu ska jag visa mitt matschema till Suzanne, hoppas hon inte blir besviken.....

Kommentarer
Postat av: emfin

leka fina damer på golfsemester.. why not?

2012-01-04 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0