en halv söndag / un demi-dimanche

Att rensa garderoben som man inte varit i på ett halvår är inte så kul, men ganska lätt då man hittar kläder man helt och hållet glömt bort existerar. Så jag har tömt min garderob, blev fem feta påsar. Jag sov till halv fyra idag haha. Mamma väckte mig då. Fattar inte hur jag kan ha varit så trött. Menmen, har joggat lite idag också så nytta har blivit gjord. Nu kommer Axel på några minuter, vi ska äta glass MMMM. Ha en trevlig söndag
J'ai jeté milles et encore milles de vêtements, dont j'ai complètement oublié. J'ai dormi jusqu'à 15h30 ce "matin", ma maman devait me reveiller haha. Axel vient toute à l'heure, on va manger de la glace mmmmm. Bon dimanche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0