mothafucka ai se eu te pego

Idag har jag jobbat i sträck från 07.32 då Mathéo kom in i mitt rum och väckte mig. Jag skrämde lillstackarn ur vettet när jag ryckte till som om han vore värsta inbrottstjuven, men sen låg vi skavfötters och pratade ett tag och ba myste. Dagen har bestått av ett dopp i poolen innan lunch med barnen, en massa massa "den försvunna diamanten"-spelet, utflykt till leksaksaffären med morfar, glass, och en heeeelvetes massa Ai se eu te pego. Skulle aldrig ha visat den låten för Mathéo alltså. Han kommer in stup i kvarten och vill att jag ska skriva in titeln. Egentligen skulle jag vara barnvakt ikväll vilken oftast är mysigt men jag är helt slut alltså, och föräldrarna vill inte åka ut i detta vädret för att ta en drink, det åskar och regnar. Så ikväll ska jag bara se på The Office och somna tidigt. Om en vecka är jag hemma i Sverige igen, YEY!
J'ai travaillé de 07h32 jusqu'à maintenant. Mathéo m'a reveillé ce matin, je pensais qu'il était un voleur, le pauvre. On a parlé un peu et après on est descendus. Qu'est-ce qu'on a fait aujourd'hui? On s'est baignés, on a joué "le diamant perdu"(?), on a acheté des jouets avec grand-père en mangeant une glace, et, on a écouté sur Ai se eu te pego TOUTE LA JOURNÉE oh mon dieu j'en ai marre haha. Ce soir, j'allais faire du babysitting, et de temps en temps c'est très chou mais je suis big big fatiguée et les parents voulaient pas boire un verre en ville ce soir au cause de la pluie. Je reste avant mon ordinateur ce soir en regardant The Office. Dans une semaine je suis rentrée en Suède, youpy!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men! Du kommer hem! Då är jag säkert 100% oförkyld så vi båda kan premiärbada i nydalasjön, där finns mkt hästiglar. Vi väntar på dig!

Svar: Jag längtar SÅ MYCKET ÅH på TISDAG MORGON kraaaam <3z4x5
litenpil

2012-07-10 @ 22:46:50
URL: http://kahrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0