Fredag kväll mot Zürich / vendredi soir vers Zürich

Efter stranden (eller gräset vid vattnet haha) packade jag med mina campingsaker och drog med mig Mariann till Zürich. Vi träffade Marc på tåget och åt hans bröd och drack rosévin. Väl framme i Zürich träffade vi Nellie som hade köpt skumpa och vi satt vid vattnet och ba spela kort och myste. Sen drog vi till Paddy Reilleys haha och sen försökte vi komma in på någon klubb med Kanye West men he gick int såå braa. Sen köpte jag pasta och sen åkte vi hem, vid tolv.
Après la plage, j'ai pris mes trucs pour le camping et j'ai ammené Mariann pour aller à Zürich. On a rencontré Marc dans le train et mangé son pain haha. Il y avait Nellie à Zürich avec une bouteille de "champagne". On a joué aux cartes au bord de la rivière et on a continue au Paddy Reilleys. On essayait d'entrer dans un club où il y avait Kanye West, c'est pas trop bien passé hahaha. On est rentrées vers minuit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0