Gott och blandathelg / un week-end bizarre

Till att börja med: FAN MIN JÄVLA KAMERA ÄR BORTA. Den försvann i fredags kväll och jag blir så arg, säkert någon som stulit den, jävla schweizare som tror att de är några!!! Vet inte hur jag ska göra, har försökt kontakta klubben där jag tappade kameran, vet inte om jag borde säga till Försäkringskassan då självrisken är rätt hög och då är ju frågan om det är bättre att bara köpa en ny kamera. Jäääävlllaaa skit. Så jag vet inte vad jag ska blogga om nu. Ni kan få se gamla bilder på mig. Jag antar att bloggen kommer att lida av detta. Den har lidit de senaste dagarna eftersom de har varit skitdåliga dagar, har bara varit sur och arg och ledsen. MEN hoppas det blir bättre snart.
Premièrement: PUTAIN JE TROUVE PLUS MON APPAREIL-PHOTO!!! Je l'ai perdu vendredi soir à la case à chocs... C'est la merde, juste ma chance. Je ne sais pas comment faire maintenant, si je dois regarder sur mon assurance ou le dire à la police, ou seulement acheter un nouvel appareil-photo. Quoi écrire ici maintenant... Je vais vous montrer quelques anciennes photos de moi, pas trop drôle haha. Mes derniers jours ont été de la merde, j'ai été fâchée et fatiguée. J'espère que ça va aller mieux.


Maj/Mai 2010

Maj/Mai 2011
Maj/Mai 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0