Midsommarfirande i Senarclens / La vraie fête de solstice à Senarclens

Åh vilken fin söndag jag haft! Jag, Sarah, Sara, Kajsa, Anna och Josefin (senare Amelie också) åkte till Senarclens med en massa andra svenskar för ett hederligt gammalt midsommarfirande. Vi klädde stången, gjorde kransar, var lekledare, lekte lite själva, åt silltallrik (fast ingen åt sill, alla tog köttbullar) och bara njöt i solen. Det var fantastiskt fint väder och idag har jag fått ordentligt med färg, inte mig emot! De fina bilderna har Sarah tagit.
Les filles au pair suèdoises et moi sommes allées à Senarclens pour fêter la fête de solstice avec d'autres Suèdois, c'était incroyable! On a danse, on a chanté, on a fait des couronnes des fleurs etc. Milles mercis mes filles!

Kommentarer
Postat av: matilda

jaaaa om bara en månad typ! helt sjuuuukt taggad faktiskt!!:D:D:D mår toppen också, det här sommarlovet kunde inte komma mer lägligt!:)



Hur är det själv?:D När äre du kommer hem nästa gång, då måste vi ta och träffas!

2012-06-19 @ 10:14:23
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0