Sverige mot jävla Ukraina / La Suède contre putain l'Ukranie

Jävla Sverige förlorade. Har aldrig tidigare varit så taggad under en match, jag har uppenbarligen förändrats här i utlanne. Det blev 2-1 till Ukraina, alla mål gjordes mellan 52-62 minuten (kolla vad jag kan!). Vi var iaf fint målade i ansiktet och vårt gäng var större än Ukrainas gäng på Café du Cerf. Kändes bra. Nu ska jag sova, tack för en go kväll Mariann, Kajsa, Hanna, Mathias, Rikard, Calle, Mikaela, Kristian, Johan och Henrik!
La Suède a perdu le match contre l'Ukraine. En tout cas, notre équipe suèdoise était plus grande que l'équipe ukrainienne (?) au Café du Cerf. Merci à tous! Bonne nuit, bisous.

Kommentarer
Postat av: Gabban

Jag och pappa satt och åt chips och skrek åt tvn! Jag ska aldrig mer se fotboll, blir bara så arg! Menneee vi får spela fotboll när du kommer till Sverige, vilket inte är så långt kvar!!!!! :DD

2012-06-12 @ 00:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0