utan kamera blir det inte så mycket vettigt gjort / sans mon appareil photo, il n'y a pas beaucoup qui vaut

Idag har det regnat i princip hela dagen, men jag lyckades ändå ta mig ut på en liten joggingtur på en halvtimme, det var skönt. Jag är så mör i benen, kanske beror på att: 1. Jag stretchar ALDRIG, är verkligen SÄMST på DET. eller 2. Jag var ute och joggade igår i en timme och dagen innan dess också, dock inte en timme, men en halv en. Igår hade jag en supertrevlig dag, jag var ledig och sov ut ordentligt. Som ovanstående tog jag en lång tur i skogen innan frukost (fast typ innan lunch eftersom att jag sov så länge) och myste sedan länge framför datorn, har börjat se Misfits, väldigt.. Konstig serie. Vid 18-tiden kom Mathias och Rikard för att ta med mig på matshopping, Mathias fyllde år igår så vi drog en trerättersmiddag som var huur trevlig som helst. Grattis igen! Jag hamnade i grill och jordgubbskoma så jag däckade uppochner i deras soffa och vid halv tolv fick jag och Mariann skjuts hem. Det var en toppendag!
 
Il a plu pendant toute la journée mais j'ai quand-même couru un peu, j'ai vraiment mal aux jambes maintenant. 
J'ai passé un très bon lundi hier, c'était l'anniversaire de Mathias et on a fais un grand repas avec 6 personnes. Mmmm, comme elle était bonne, la nourriture... 

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Baah, jag är ju helt värdelös på att svara!

Det var verkligen jättefint att ha familjen på besök! Även om vi inte gjorde direkt mycket, men de stannade bara i några dagar ändå.

Jag har också tänkt på att hälsa på dig förut, men allteftersom tiden tickade så visste jag inte om jag skulle ha tid... och sen vågade jag inte fråga heller. XD Men jag hoppas vi ses snart ändå! Kommer du hem till Sverige ett tag över sommaren eller?
Jag åker hem om två veckor! Hjeeeelp.

Svar: Haha äsch då, men alltså nu med nya blogg.se är det fan lättare, det ser jag nu. Så här kommer ett snabbt svar! Det är SJUKT hur fort tiden går, på söndag har jag varit här i ett halvår, kan inte förstå det själv… Måste kännas konstigt för dig att åka hem? Berätta vad du ska göra efter sommar, är fetnyfiken! Ska du stanna i Sverige och plugga eller? Om du vill se Schweiz ändå så får du mer än gärna komma :D Kram!
litenpil

2012-06-26 @ 20:50:01
URL: http://unjourcommeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0