lördag, hjälp / samedi, oh secours

Vi hjälpte farfar att stöka undan lite saker och jag hittade en fantastisk blå cape som är min nu. Åh den är så fin. Längtar tills jag får ha den i höst!! Det var så jävla mycket saker, man kunde nästan drunkna. / On a aidé grand-père à ménager et j'ai trouvé une cape magnifique qui est la mienne maintenant! Il y avait trop de choses là.
Vi gick på en promenad och åt efterrätt. / On s'est promenés et puis on a mangé un dessert.







Jag hamnade på värsta grabbfesten med bira och cigg. Jag fick ett glas vin. Ludvig med hans 14 Nexus spelade på folkets hus och de var duktiga. Sedan promenerade jag hem vid 01h00. Helt ok ljust. / Je suis allée boire un verre chez mes amis. Ludvig et son groupe 14 Nexus jouaient au Folkets Hus. La soirée finissait avec une promenade à 1h du matin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0