Nu är jag hemma. Eller, här. / Je suis arrivée à la maison

Jag har precis kommit hem, eller förlåt mamma, men ja där jag bor. Jag ska dricka upp mitt te som smakar precis som det hos farmor, packa upp mina väskor och sedan bums sova. Har rest i 10 timmar på 4 timmars sömn. Jag uppdaterar mer imorgon om alla äventyr jag varit med om! Natti natti kram
Je viens d'arriver à la maison (désolée maman, où j'habite!). Je vais finir mon tasse de thé qui a la même goût comme le thé de ma grand-mère, ranger mes vêtements et autres choses de la Suède et puis aller directement au lit. J'ai voyagé pendant 10h et j'ai dormi pendant 4h. Je vais vous raconter plus demain de mes aventures en Suède! Bonne nuit, bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0