tisdag / mardi


Mamma bjöd ännu en gång på en god frukost, den sista. / Le dernier petit déjeuner

Haha egentligen en sjukt töntig bild men jag gillar er så mycket så jag bryr mig inte, tack för att ni sa hejdå till mig på flygplatsen!! puss på er. / Une photo bizarre mais je m'en fou haha. Merci pour votre au revoir, vous me manquez!


Sen flög jag till Arlanda, sov hela vägen från start till landning, och lunchade med min allra finaste Linnea, det var så himla fint, gud vad jag saknat henne!!! Och maten var god. Det var en helt perfekt avslutning på min helg i Sverige. Jag är så glad att jag åkte hem, hade en massa saker att ta tag i och prata om och människor att träffa. Jag ångrar det inte för fem öre. PUSS PÅ ER ALLA FINA SOM GJORDE MIN HELG! / Je suis allée à Stockholm (j'ai que dormi à l'avion), Arlanda Aéroport, pour rencontrer Linnea, elle m'a trop manqué!! On a dîné ensemble, c'était la fin parfaite pour mon week-end en Suède et à Umeå. MILLES MERCIS POUR TOUT LE MONDE QUI A FAIT MON WEEK-END LE MEILLEUR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0