Den 6 maj 2012 / le 6 Mai 2012

Jag har velat fram och tillbaka om jag ska skriva det här eller inte. Det är väldigt intimt och personligt men ni läser min blogg för att följa mitt liv, och detta är en av de viktigaste sakerna i mitt liv. Jag kan inte undhålla detta.
Igår kväll somnade min farmor för sista gången. Jag vill inte skriva allt för mycket, men jag går runt med en smärta och en tomhet jag aldrig tidigare upplevt. Hennes familj var med henne och jag vet att hon har det bättre nu. Jag var inte riktigt redo för detta men jag antar att man aldrig blir det.
Jag kommer alltid älska dig farmor, och sakna dig varje dag. Att jag åkte hem förra veckan var det bästa beslut jag någonsin tagit i hela mitt liv. Jag är otroligt ledsen över detta, men samtidigt glad över att jag fått spendera så mycket tid med dig, från dagen jag föddes till i tisdags, i över 7000 dagar har du funnits där för mig och jag kan inte sätta ord på hur tacksam jag är.
Ikväll tänder jag ett ljus för dig älskade farmor. Vila i frid.
Ma grand-mère s'est endormie pour la dernière fois hier. Je t'aime pour toujours, tu me manques mais je sais que tu vas mieux au ciel. Repose en paix.

Kommentarer
Postat av: Emma-Josefin

Åh så himla tråkigt Linnéa:( Ta hand om dig!

2012-05-07 @ 19:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0