Zürich

När jag kom fram till Schweiz var jag i Zürich och passade på att hälsa på Nelliegumman. Vi hängde på en picknick och sen gick vi till vår egen picknick där vi åt bröd och en massa olika sorters ost som smakade exakt likadant allihopa. JUSTDET smakade chokladyoghurt också, SÅ ÄCKLIGT köp ej detta köp isåfall chokladpudding eller något om ni är sugen på choklad. Det gick verkligen inte ihop! Sen åkte jag hem och myste med Mariann ett tag. Sen somnade jag hemma. / Quand j'arrivais en Suisse, j'étais à Zürich. Je suis allée dans un piquenique avec Nellie et des autres jeunes filles au pair. J'ai goûté du yaourt de chocolat, UUUH c'était vraiment pas bon! Après, je suis allée chez Mariann pour se voir et tout ça, vous savez, et puis je suis rentrée à la maison et je me suis endormie tout de suit.

Kommentarer
Postat av: karin

Snügga ni är! duu vart ligger det tokifokiga leopardklädesplagget nu igen? Myrorna??

2012-05-21 @ 20:59:17
URL: http://kahrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0