Angers, dag 1

Jag åkte supertidigt från Bergen, 06.25, till Genève, bytte plan till Nantes och kom fram vid 15. Catherine hämtade mig strax därefter och jag fick döda en timme i ett shoppingcentrum i Nantes då hon var tvungen att jobba lite extra. Sen åkte vi hem till henne och Sophie i Angers och vi tog det himla lugnt, åt gott och jag somnade vid 22 återigen, det är slitsamt att resa runt haha. Jag sov till halv tolv dagen därpå, av mitt alarm...
Je suis partie de Bergen très tôt, 06h25 et je suis arrivée à Genève où j'ai pris l'avion à Nantes. Catherine m'a cherchée à l'aéroport et m'a ammenée à un centre de shopping, elle devait finir travail. Après une heure, on est rentrées à Angers où j'ai vu Sophie avec son petit chien Sasha. On a passé une soirée très tranquille et j'ai dormi jusqu'`à midi le lendemain. C'est fatiguant d'être en route tout le temps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0