Fête des Vendanges, fredag/vendredi

I fredags var det tänkt att jag skulle vara barnvakt men föräldrarna ångrade sig så jag tog mitt pick och pack och gick till Colombier för förfest hos Mathias, Rikard, Calle och Elisabeth. Det var supertrevligt, folket var lite från överallt, vi åt blomkål, jag snusade tuggummi med Nora, drack sangria med Elisabeth och dansade hela kvällen. Jag irrade omkring tills klockan var fyra tror jag. Så sjukt bra kväll!
Ce vendredi, j'aurais du travailler mais les parents se sont regrettés et je pouvais sortir. Je suis allée à Colombier à l'apéro de Mathias, Rikard, Calle et Elisabeth. C'était très sympa, il y avait des gens de partout! J'ai mangé des chou-fleurs, j'ai bu du sangria avec Elisabeth et j'ai dansé toute la soirée. J'ai fini tard, vers 4h. Je me suis bieeeen amusée!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0