Fête des Vendanges, söndag/dimanche

Jag och Edona åkte karusell och åt pasta hemma hos henne. Sen lämnade jag min kamera där. Nu fick jag en bild av henne som Philippe tog på mig, Edona och Lucie som dansar på bardisken. Vi stod där i lätt en timme, två gånger haha. Inte undra på att jag inte kunde ställa mig upp på fötterna på måndag morgon. 
Moi et Edona avons fait des carrouselles ce dimanche après-midi, après on est allées chez elle pour manger des pâtes, j'ai laissé mon appareil-photo là. Elle viens de m'envoyer une photo de dimanche soir de nous en dansant sur le bar, on a dansé pendant 2h au moins. C'était beaucoup trop bien, je pouvais pas marcher le lendemain matin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0