bleu café, shopping, tjejmys och pitabröd / bleu café, shopping, après-midi féminin et pain de pita

Igår var jag ledig och fick ett hastigt uppvaknande av Edona och Jonathan som kom och hämtade mig. Vi blev bjudna på lunch av Jonathan, så himla gulligt! Lärde mig tyvärr ingen italienska, men det kommer! Efter lunch gick jag och Edona runt på stan och köpte en massa feta grejer, t.ex. jackan (som jag var tvungen att sy fast en knapp på men det gör ingenting för jag ska berätta sen vad den gick på) och lösnaglar! Vi hade en riktigt mysig eftermiddag med nutellamackor osv, åh jag kommer sakna Edona då hon åker hem till Sicilien på tisdag :(( Edona skulle bort på middag så då bjöd jag in mig själv till Marlon, vi lagade kyckling i pitabröd SÅ GOTT!
Hier, j'avais congé et je me suis réveillée vers midi grâce à Edona et Jonathan. On est allés en ville pour manger au Bleu Café. Merci Jonathan! Malheureusement j'ai pas appris italien, mais ça va arriver! Après on a fait du shopping et j'ai trouvé trop de trucs cooool. On a fait des faux ongles, on a mangé de tartines au nutella, c'était trop sympa, elle va me manquer, elle pars en Sicile mardi :(( Elle allait manger chez son ancienne famille d'accueil, alors je me suis fait invitée chez Marlon, on a fait du poulet et des pains de pita TROP BOOON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0