Första iPhone-inlägget ever

Herregud jag har blivit med iPhone. Nu när jag bor i Schweiz for real (det är ju helt sinnessjukt) så kan jag skaffa mobilabonnemang och det var precis det jag gjorde. Jag har varit riktigt kass på att blogga på senaste tiden men jag skyller det lite på jobbet. Jag har jobbat mycket den senaste tiden och jag är helt slut på kvällarna. Annars har jag varit på fest, träffat en massa nya människor, åkt skidor i alperna (bilder kommer snart) och ätit alldeles för mycket godis. Nu vill jag inte se godis längre, ska börja träna smått och sluta festa så himla mycket. De bli ju ba jobbit.


Kommentarer
Postat av: K

Hej iphonetjej! När skaffar du instagram? Puzz

Svar: Redan skaffat, har frågat om jag får följa dig men har inte fått en BEKRÄFTELSE puss
litenpil

2013-04-02 @ 15:58:34
URL: http://karin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0