This is Showtime in pictures etc

Yannick fyllde 20 på Alla Hjärtans Dag och det firade vi fredagen därpå med fajitas i en liten bar ute på vischan. Vi tog det sista tåget till stan och de fortsatte festen på annat håll, jag gick hem och sov som en liten gris. Pil menade jag. I lördags jobbade jag hela dagen och däckade fullt påklädd när jag kommit innanför dörren hemma. Jag och Mathias drog ihop en köttfärssås och såg på Monsters Inc efteråt. Lugn och trevlig helg har jag haft minsann.
Yannick a eu 20 ans la semaine passée et on l'a fêté ce vendredi chez lui avec des fajitas et des bières. On a pris le dernier train en ville et ils ont continué la fête et je suis rentrée. J'ai travaillé ce samedi et j'étais morte le soir, je me suis endormie avec ma veste en rentrant. Mathias est venu et on a fait une bolognese ensemble, suivant on a regardé Monsters Inc. C'étais un week-end très tranquille mais sympa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0