lördag kväll vs söndag / samedi soir vs dimanche

Alltså är så sjukt seg, har somnat flera gånger idag, ätit, kissat och kollat på film. Igår var jag på Guillaumes 22årskalas, tog en öl och dansade runt i mitt lila läppstift med folk jag inte kände, jag luktade massa rök när jag kom hem, usch usch usch. Ikväll lagade jag lasagne till några vänner, det var så himla gott. Har tre matlådor tillochmed, är glad. Nu ska här ses på film, nattinatti. 
Je n'ai rien fait aujourd'hui, j'ai regardé un film, je me suis endormie, j'ai mangé et c'est tout. Hier je suis allée à l'anniversaire de Guillaume, tout le monde fumait à l'intérieur mais c'était sympa quand même. Ce soir on a fait une lasagne entre amis et biensûr j'en ai fait trop. Tant mieux, j'en aurai pour demain midi. Je vais regarder un film maintenant, bonne soiréeee bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0