Spagetti och korv, så himla fult / spagettis et saucisses, tellement bête

Haha har varit sugen på att göra detta sååå länge, så jag tänkte att varför inte, hade köpt typ 20 korvar på extrapris och fryst ner dem, hade en massa spagetti hemma, och voilà. Spagetti och korv, söndagsstyle. Har varit på dåligt humör idag, men jag for ut och sprang i 45 min, mådde lite bättre efteråt. Nu har jag sett några avsnitt Friends och tvättat och hängt tvätten. Till sängs mina vänner!
Haha c'est trop bien, j'ai eu envie de le faire depuis longtemps et j'ai trouvé des saucisses et des pâtes en action, alors voilà, des pâtes aux saucisses à la Linnéa le dimanche. J'ai été un peu fâchée aujourd'hui mais je suis partir courir pendant 45 min, après je me suis mieux sentie. Là je viens de faire deux machines de lessive et regarder quelques épisodes de Friends. Au lit mes amis!

Kommentarer
Postat av: springa är kul!

springa är kul!

2013-03-28 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0