Isolerad

Snacka om att man känner sig utanför utan internet, det har varit en jobbig period.. För mig men inte minst för er..... Jag vet knappt vad jag ska berätta.

Jo justdet. Kära Sandra har fyllt år, fick komma på kalas och det var übermüsigt. Där fick jag årets snilleblixt - Jag har nämligen kommit på mitt Projektarbete100. Åh det kommer bli så bra, gråter nästan när jag tänker på det.

VAD HÄNDER FÖRRESTEN MED VÄRMEN?! åh vad ledsen jag blir. Vill inte ha höst.. Vill ha ljusa sommarnätter och minst 20 graders värme. Ohwell.. Man kan inte få allt. Ser ändock framemot en massa projekt till hösten. Har så mycket på agendan.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag är agendan!!!!!!

2010-08-19 @ 19:34:07
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0