Roadtrip till Lycksele/spagettirulle

Igår fick jag skjuts till Malin av min far. Vi satt vid datorn i flera timmar när vi till slut tyckte att vi borde göra något. Eric och André föreslog att vi skulle ta en roadtrip och en roadtrip blev det! VI drog till Lycksele och hälsade på Andrés kusiner, mycket trevligt. Jag hade iallafall sjukt roligt i bilen men på hemvägen var jag så stört trött. Kan ju bero på att klockan var mot fem eller sex när vi kom hem. Bra jobbat Malin som körde!! Jag och Malin fick sova i mamma och pappas säng eftersom de klev upp när vi somnade. Så sweet kan jag lova, hade blivit lite trångt i min säng haha.

Idag har jag då varit ute och sprungit. Efter typ 50 meter hugger det i magen (OBS jag är fan inte så sämst, jag var inte andfådd/trött/utmattad så fort) men likt förbannat var det ju mjälthugg. Ohwell jag gick en liten bit och sen ba löstereseej. Nu är jag fett jävla trött.

Oki hejdå



Kommentarer
Postat av: heheriddare

söt

2010-08-03 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0