at the end

oj vad jag har hittat grejer på mellandagsrean. kalas!! älskar att fynda, är mycket trevligt. Jag har hittat en svart lång kofta, en stickad grå tröja, ett svart linne, en spetströja med djup rygg, en västklänning och ett par fett snygga skor. Allt gick på långt under stor1000lappen. JUSTDET en jättefin jacka från h&m kom jag hem med också. mormor ba: finns det fortfarande riktigt skinn i dagens affärer?? de där ä riktigt skinn, räv typ. haha hon är gullig. ps det är inte riktig päls ds

Så vad har hänt de senaste dagarna? tjadu, typ, julafton, stan och shoppat, bio, mys, städat, olearys och allstar, bytt julklapp med malin. vet ni vad jag fick?? jag fick en utskrift på canvas av en bild på mig och henne från the studio. den var hur fin som helst, blir typ lite tårögd!! fast nu ska vi inte glömma alla andra fina julklappar jag också fått. orkar inte rabbla upp alla, men jag fick väldigt många "flytta hemifrån"prylar. En stekpanna, rivjärn, konservöppnare, stekspade, stavmixer osv.

Imorgon ska jag och axel barnvakta hans lillebror leo, vi ska gå på biblioteket och ba mysa. ser framemot det. sedan på fredag drar vi till kittelfjäll för att fira nyår, det ser jag mer framemot :D ha det gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0