FINALEMENT

Hola! Här skriver en tjej som är myndig på nästan alla sätt nu!! Tusen miljoner tack och pussar och kramar till er fina människor som grattat mig och firat mig och bara gjort mig så glad idag, kan somna som en ängel nu! wanna se my giftz? hehe jag som ville ha ett svart paket! here they come:


Gymkort för nästa termin, akta er!
Tid hos fotvårdare, can't wait ba
Ögonskuggepalett från lillebror
Eyeliner med sån där utsuddningsborste av kära mor
Klubbmedlemskap i The Body Shop yeh!


bästaste christoffer gav mig ett långtidslån på hans iPod och Koss-hörlurar 10 år framåt!! SUPERTACK, du är som en storebror för mig!


fick ännu mer ansiktsprodukter av mamma, hon är världens bästa. hon var den enda som väckte mig imorse och kom med fina presenter och lagade gröt till mig, puss påre!!


Av fina Lydia fick jag en superfin ljuslykta, den ska användas flitigt under vintern:):) även barnchoklad som hon sa, "man ska vara barn så länge man kan" och jag håller med!
Jag fick två jättefina flanellskjortor av finaste Axel, ska ta på mig en av dem imorgon :D:D åååååh jag fick tio röda rosor av honomockså, blev helt generad, vad fin du är!!




fatta min mammas timing, min ansiktstvål tog slut igår och så fick jag en massor idag!! tack igen till alla er!!

Kommentarer
Postat av: LYDIA

OOH, ögonskuggepaletten var ju DÖFIN! :D Vilket märke är det?

2010-12-12 @ 22:58:51
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0